لیونی: ایران و حزب الله به شرکای قانونی جامعه جهانی تبدیل شده‌اند

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی از مشارکت ایران و حزب الله در مبارزه با تروریسم و عقب ماندن تل‌آویو در این حوزه انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد ؛ "تسیپی لیونی،" وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی، با انتقاد از "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر این رژیم، اظهار داشت: نتانیاهو نمی خواهد بفهمد ایران و حزب الله به شرکای قانونی جهان در مبارزه با تروریسم تبدیل شده‌اند و اسرائیل در آن جایگاهی ندارد.

"لیونی،" نماینده کنست، بیم خود را از کاهش نقش رژیم صهیونیستی در موازنه‌های منطقه‌ای در اثر حضور نظامی رو به افزایش روسیه در سوریه ابراز داشت و گفت: جهان، حزب الله و ایران را جزئی از راه حل بحران سوریه می‌دانند؛ ولی اسراییل خارج از این معادله قرار دارد.

وی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: نشست مجمع عمومی سازمان ملل فرصت مناسبی برای نتانیاهو است تا نه تنها با کسانی که می‌شناسد دیدار و گفتگو کند، بلکه با طرفهای میانه‌رو در منطقه هم ارتباط بگیرد.

لیونی همچنین مدعی شد: ما باید برای حفاظت از منافع مشترکمان با برخی از کشورهای منطقه که از سوی ایران و داعش تهدید می‌شوند تلاش کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار