اضافه شدن یک داعشی 18 ساله به فهرست تحریم سازمان ملل+ تصاویر

سازمان ملل نام یک داعشی 18 ساله را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ نام "عاسل موثانا،" 18 ساله، نیز در فهرست "داعشی‌های خطرناک" سازمان ملل قرار گرفت و او نیز مانند 4 انگلیسی دیگر مشمول تحریم این نهاد بین‌المللی خواهد بود.

اضافه شدن یک داعشی 18 ساله به فهرست تحریم سازمان ملل+ تصاویر

عاسل موثانا (سمت چپ) ، ناصر موثانا(سمت راست)

عاسل فوریه سال گذشته (فوریه 93) به سوریه سفر کرد تا به "ناصر موثانا" برادر 21 ساله خود در گروه تروریستی داعش بپیوندد. هم اکنون هر دو برادر داعشی در فهرست تحریم سازمان ملل قرار دارند که به موجب آن تمام اموال و دارایی‌هایشان در انگلیس توقیف می‌شود و از بازگشت به این کشور و یا هر سفر هوایی دیگری محروم خواهند بود.

عاسل پس از پیوستن به داعش در پیامی عمومی اعلام کرد قصد دارد "مرگی با هدف" داشته باشد و به همین دلیل مبارزه در کنار داعش را انتخاب کرده است. "احمد موثانا،" پدر این دو جوان داعشی، پیش از این گفته بود: همواره نگران حال فرزندانم هستم، آنها به سوریه رفته‌اند و هر لحظه امکان دارد در حمله هوایی جنگنده‌ها جان خود را از دست بدهند.

اضافه شدن یک داعشی 18 ساله به فهرست تحریم سازمان ملل+ تصاویر

ناصر موثانا (نشسته در وسط)

ناصر موثانا ملکه انگلیس را تهدید به حمله تروریستی کرده و نقشی پررنگ در انتقال نیروهای جدید به داعش ایفا کرد.

"سالی آن جونز،" 46 ساله معروف به "بانوی وحشت،" "اقصی محمود،" دختر 20 ساله ، "ناصر موتهانا،" 20 ساله دانشجوی رشته پزشکی و "عمر حسین،" 27 ساله، چهار انگلیسی داعشی هستند که چند روز پیش در فهرست تحریم سازمان ملل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار