فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : در شش ماهه نخست سال تعداد متوفيات ناشي از تصادف جاده اي 12 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ ، سردار عليرضا صالحي در جمع خبر نگاران با اشاره به عملکرد شش ماهه پليس در استان زنجان در حوزه‌هاي مختلف گفت: در شش ماهه اول سال جاري هيچ‌گونه جرائم در خصوص سرقت مسلحانه، سرقت از طلافروشي، سرقت از بانک، آدم‌ربايي و گروگان‌گيري نداشتيم

فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد :در مجموع در سطح استان در سرقت‌هاي مهم، کاهش 22 درصدي به ثبت رسيده و سرقت‌هاي خرد نيز 32 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ايم.

وي تصريح کرد: در کشف انواع موادمخدر افزايش 69 درصدي را داشتيم که اين نشان از تلاش مضاعف پليس در مقابله با قاچاق موادمخدر است.

فرمانده انتظامي استان زنجان به كاهش تلفات جاده اي در استان اشاره و تصريح كرد : در شش ماهه نخست سال تعداد متوفيات ناشي از تصادف جاده اي 12 درصد کاهش داشته است.

صالحي با بيان اينکه پليس تنها معيار سنجش عملکرد به لحاظ تخلفات است، اضافه کرد: مخدوش کردن پلاک خودروها از جمله موتورسيکلت‌ها از معضلات شايع در جامعه امروز است.

وي هدف از اجراي طرح ساماندهي موتورسيکلت‌ها را کاهش جرم دانست و تاکيد کرد: اين مسئله بايد براي مردم تبيين شود که پليس با اجراي اين طرح‌ها در پي کاهش جرايمي مانند کيف‌قاپي است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاکيد بر ضرورت افزايش تعداد دوربين‌هاي پايش تصويري در محورهاي استان و همچنين داخل شهر گفت: به دليل عدم وجود اين دوربين‌ها زنجان بيشترين تعداد پليس‌هاي مستقر در محورها را دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کاهش ، تلفات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.