استاندار خراسان رضوی در بازدید از مجتمع آموزشی مهر علوی بر لزوم ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی در مناطق محروم با همراهی خیرین تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در آستانه عید سعید غدیرخم و شروع جشن عاطفه ها، استاندار خراسان رضوی از مجتمع آموزشی مهر علوی واقع در ناحیه چهار آموزش و پرورش مشهد ویژه دانش آموزان ایتام بازدید کرد .

علی رضا رشیدیان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و با اشاره به رافت مولای متقیان به امت اسلامی و بویژه ایتام گفت: خیرانی که بانی تاسیس این مجتمع آموزشی بوده اند ادامه دهندگان راه اولیا الهی در خدمت رسانی به قشرهای نیازمند شده اند.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی خیران در زمینه ایجاد مدارس دخترانه ویژه ایتام برای آموزش و تربیت دخترانی با سیره فاطمی، ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از ظرفیت خیران استان زمینه ارتقا کیفیت خدمات آموزشی در مناطق محروم جامعه فراهم شده و این دانش آموزان در آینده به اصلی ترین ارکان توسعه جامعه تبدیل شوند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه میزان مشارکت سال گذشته دولت با مردم در ساخت مدارس 80 به 20 بوده است، افزود: با برگزاری جلسات کارشناسی و همراهی آموزش و پرورش زمینه بهسازی ساختمان این آموزشگاه فراهم شود.

مجتمع آموزشی مهر علوی با 10 سال سابقه فعالیت در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول، زمینه آموزش و تربیت 280 نفر دانش آموز یتیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.