وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال هزار و 300 مدرسه با 8 هزار کلاس درس در کشور آماده شد که 20 درصد این مدارس توسط خیرین مدرسه ساز آماده کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر فانی در مراسم گشایش چهار واحد آموزشی وکیلی در نیشابوربا بیان اینکه دو میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس خیرساز درس می خوانند افزود: نیکوکاران مدرسه ساز امسال حدود هشت هزار میلیارد ریال تعهد مدرسه سازی داشتند که با اضافه شدن 700 مدرسه دیگر تا پایان سال 94 اقدامی بی سابقه در این بخش اتفاق افتد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 520 هزار کلاس درس در کشور وجود دارد گفت : از این میزان مدسه 490 هزار مورد زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون آن ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش از مشارکت خیرین در برنامه های متنوع آموزشی، پرورشی و فرهنگی و ورزشی خبر داد وافزود : برای به نتیجه رساندن رسالت سنگینی که بر دوش داریم به همراهی و همکاری همه بخشها نیازدیم.

فانی گفت: امروز نیاز به همکاری، هم رائی و همراهی همه مردم و بخشها داریم تا بتوانیم بر اساس سند تحول بنیادین، آموزش و پرورشی کیفی و پویا داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش برای افتتاح 17 طرح آموزشی شامل 14 مدرسه، دو نمازخانه و بخش آزمایش کلینیک فرهنگیان با هزینه 150 میلیارد ریال به نیشابور سفر کرده است.

35 میلیارد ریال از این مبلغ توسط افراد نیکوکار و بقیه آن از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.