عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسجد پایگاه معتبر و مهمی است که نزدیک منازل، محل تحصیل یا محل کار افراد است و بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد.

مسجد پایگاه معتبر و مهمی است / برخورد گزینشی با مصالح کشور دلیل بی‌توجهی به مساجدلاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسجد در جهت‌دهی به روحیه جوانان و در جامعه‌پذیری آن‌ها مؤثر است و مسجد می‌تواند پشتوانه و مسجدیان می‌توانند پشتوانه‌ای برای هم باشند که در همین راستا در روایات، آموزه‌های دینی و آیات قرآن کریم، تأکید بسیار شده است.

نصرالله پژمان‌فر رئیس کار، هنر و گردشگری رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: متأسفانه گزینشی برخورد کردن با مسائل کشور علت بی‌توجهی به مساجد است و ما گلایه‌مند هستیم که نسبت به مصوبات مجلس بی‌اعتنایی جدی صورت بگیرد. مخصوصاً سازمان برنامه و بودجه تلاش‌شان این است که بلاتکلیفی که از ناحیه مجلس مشخص شد، انجام ندهد.

وی اظهار کرد: دولت امروز نیز قانون‌گذار است و مجری و نیز به جای سه قوه می‌خواهد عمل کند و این نتیجه‌اش این است که یکسری از کارهای کشور تحت تأثیر قرار می‌گیرد و مشکلاتی در این باره ایجاد می‌شود.

پژمان‌فر افزود: باید از آقای نوبخت سوال کنیم که چرا در این قضایا گزینشی برخورد می‌کند و آن جاهایی که میل سیاسی دارند، کمک می‌کند و برای کل کشور حمایت از مساجد آن هم به مبلغ 70 میلیارد واقعاً رقمی نیست.

وی بیان کرد: هیچ مجموعه‌ای به اندازه مسجد کارآمد و مؤثر نیست. تلاش ما باید این باشد که به مسجد به صورت جدی توجه کنیم و نسبت به مسائلی که در حوزه مسجد می‌گذرد، مقداری جدی‌تر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار