برنامه «دایره زندگی» با اجرای لاله صبوری برنامه‌ای آینده‌نگر است.

لاله صبوری، مجری و نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه هم‌اکنون در عرصه نویسندگی دست نگه داشته و بیشتر وقت خود را صرف اجرا می‌کند، افزود: در حال حاضر مشغول اجرای برنامه «دایره زندگی» برای شبکه دوم سیما هستم.

وی «دایره زندگی» را برنامه‌ای خوب و متفاوت دانست و گفت: هر چند که نمی‌توان در مورد میزان تأثیرگذاری یک برنامه بر روی مخاطبانش اظهارنظر کرد، اما باید بگویم که با توجه به پیامک‌هایی که به دستمان رسیده برنامه «دایره زندگی» مخاطب خوبی دارد.

این مجری با تأکید بر اینکه برنامه «دایره زندگی» برنامه‌ای شسته و رفته بوده که در دو بخش به مباحث تغذیه و سالمندی می‌پردازد، ادامه داد: این برنامه با توجه به نظرات متخصصان طب سالمندی نگاهی علمی به این مبحث دارد و به نظر من با توجه به اینکه در 10 تا 15 سال آینده جمعیت ما بیشتر سالمند می‌شوند باید اطلاعات خودمان در زمینه شرایط روحی و جسمی موجود برای سالمندان را افزایش داده و فکری برای ایجاد بهترین حالت برای زندگی این قشر سنی بکنیم.

صبوری در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: هم‌اکنون 2 قرارداد برای نگارش فیلمنامه بسته‌ام که در حال حاضر نمی‌توانم توضیحات بیشتری در مورد آنها بدهم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
سلام اگه امکانش هست آهنگ پایانی این برنامه روبزارید.
آخرین اخبار