امام جمعه بجنورد گفت: پیام غدیر در جامعه اسلامی در رأس قله ارزش ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي در نماز عبادي سياسي جمعه  این هفته با تبريک عيدسعید غدير با اشاره به اینکه پيام عيد سعيد غدير وحدت و اتحاد امت اسلامي است افزود: غدير قله ارزش هاست و حضرت علي نيز در راس قرار دارد که باید تمام مردم جامعه از شایسته سالاری ولی جامعه پیروی کنند.

وي اظهار داشت: اگر همه مسلمانان در برابر پيام غدير که از ناحيه خداوند بود خاضع و خاشع مي شدند امروز اسلام تنها ابرقدرت دنيا بود و اختلافات و چنددستگي ها در بين مسلمانان ديده نمي شد.

حجت الاسلام والمسلمین يعقوبي افزود: غدير دو مسئله ولايت و ولي را با يکديگر مي گويد و شيعه و سني نيز بر سر ولايت با يکديگر اختلاف ندارند بلکه اختلاف آنها با هم بر سر ولي است.

وي با بيان اينکه غدير موضوعي است که انسان ها هميشه به آن نياز دارند و آن مسئله رهبري است، گفت: هيچ جامعه اي اوج نخواهد گرفت مگر آنکه رهبري شايسته داشته باشد.

امام جمعه بجنورد با بيان اينکه جنايت منا فراموش شدني نبوده و آل سعود را بيشتر در معرض سقوط قرار داد، اظهارداشت: آل سعود را بايد آل قساوت و سنگدلي بدانيم.

وي همچنين با اشاره به سخنان چند روز گذشته مقام معظم رهبری گفت :کاش ديگر مسولين نظام از ادبيات رهبري در مقابل دشمنان ياد بگيرند چرا که دشمنان ما همچون روباه هايي دائم در حال فريب ونيرنگ هستند وبايد مراقب اعمال خودشان باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.