مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: اداره ‌کل تامین اجتماعی قم، پیشروترین دستگاه در ارائه خدمات الکترونیک و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مدیر کل تامین اجتماعی استان قم در همایش تجلیل از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی قم از توسعه سازمانی، گسترش چتر بیمه‌ای و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان این سازمان به عنوان سه اصل کلیدی و راهبردی نام برد و گفت: تامین اجتماعی قم با 17 مرکز بیمه‌ای و درمانی به بیش از 750 هزار نفر از جمعیت استان خدمات‌ رسانی می‌کند و راه‌اندازی بیمارستان امام رضا (ع) توانسته است رضایت خاطر بیمه‌شدگان قمی را افزایش دهد.

سیدمجتبی موسوی گفت : تامین اجتماعی را پشتیبان کارفرمایان و کارگران میدانم  و تامین اجتماعی قم با حمایت‌های مختلف بیمه‌ای از کارگاه‌های بحران‌دار استان می‌کوشد تا به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در جامعه کمک کند.

وی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک بیان کرد: اداره‌کل تامین اجتماعی قم پیشروترین دستگاه در ارائه خدمات الکترونیک و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان در استان می باشد . 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.