هم اندیشی حمل و نقلی و بررسی مشكلات تشكلهای صنفی حمل و نقل باری استان مازندران هدف برگزاری نشست ماهیانه حمل و نقلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران ،معاون حمل و نقل، هیات همراه و روسای كانون ، انجمن های صنفی كارفرمایی و كارگری حمل و نقل مناطق 7گانه مسایل و مشكلات حمل و نقلی كالای استان مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس محمدزاده به مواردی همچون حفظ جان انسانها مهمترین اولویت حمل و نقل می باشد لذا به كارگیری راهكارهای صحیح در این امربا كمك مسئولین ذیریط، وتوجه ویژه مسئولین فنی ناوگان بار و مسافر به سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حركت ، نصب سامانه توزین در حال حركت در محورهای هراز و سوادكوه ،توسعه ITSو حمل و نقل هوشمند ،در حوزه حمل و نقل ،عدم صدور بارنامه خارج از حوزه فعالیت شركت های حمل و نقلی به طوری كه با شركت متخلف برخورد خواهد شد و خطرات و تبعات آن گریبان گیر راننده و شركت صادر كننده بارنامه خواهد بود و.... اشاره نمودند.

همچنین در این جلسه هم اندیشی به همكاری بیشتر پلیس راه استان جهت جلوگیری از فرار بار و اعمال قانونی جابجایی كالا بدون بارنامه ،اصلاح جاده به استانداردهای روز ،درخواست پل رو گذر و زیرگذر روبروی جاده خطیر كوه به دلیل اینكه بارهای شن و ماسه از طریق خطیر كوه به سایر نقاط استان جابجا می گردند اشاره شد كه از جمله مصوبات دیگر جلسه فوق الاشاره بوده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.