سخنگوی سابق تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: این حق رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است که درباره اقدامات کابینه یهود هشدار دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، غسان خطیب، سخنگوی سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با مجری شبکه گفت: گمان نکنم محمود عباس با سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، کسی را تهدید کرده باشد.

اگر شما از هر دیپلمات آمریکایی، اروپایی یا خبرنگاری که در فلسطین حضور دارد، بپرسید آنها نیز به شما خواهند گفت اقدامات رژیم صهیونیستی، اوضاع را بی ثبات می کند. 

بنابراین، این وظیفه و حق رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است که به جامعه بین المللی و سازمان ملل هشدار دهد که اگر به رژیم صهیونیستی اجازه دهند که نقض حقوق فلسطینیان و توافق ها را ادامه دهد، این مسئله چه پیامدهایی خواهد داشت.

خطیب افزود: محمود عباس قصد ندارد کار خاصی انجام دهد، بلکه می گوید اگر اوضاع به همین منوال باشد و رژیم صهیونیستی رویه کنونی خود را ادامه دهد، آنگاه دیگر هیچ چیزی دوام نخواهد داشت. 

در اینجا لازم نیست که سازمان یا تشکیلاتی منحل شود و بعید می دانم که فلسطینیان، تشکیلات خودگردان فلسطین را منحل کنند یا اینکه هماهنگی برخی امور با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند، بلکه ادامه وضع کنونی و اقدامات رژیم صهیونیستی است که احتمالا باعث سقوط نهادهایی مانند تشکیلات خودگردان و نابودی روابط کنونی (بین فلسطین و رژیم صهیونیستی) خواهد شد. 

یک نمونه از اقدامات اسرائیل، خشونت شهرک نشینان رژیم صهیونیستی است که فرماندهان نظامی این رژیم نیز از آن با عنوان تروریسم یاد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار