پروفسور ناصری در دیدار مدیرعامل شرکت تمبرو تولیدکننده توربین های بادی با استاندار قزوین گفت: دنیای امروز دنیای انرژی است و در کشور آلمان باد از یک ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ پروفسور ناصری اظهار داشت: با وجود مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی در استان می توان امید وار بود که زمینه و بستر این همکاری مشترک فراهم شود.

عضو انجمن باد آلمان  تصریح کرد: قزوین از واحدهای صنعتی زیادی برخوردار است  که وجود این واحدها می تواند زمینه و ضرورت همکاری بیشتر در حوزه صنعت باد را فراهم کند.

پروفسور ناصری بیش از 50 سال است که در المان سکوت دارد ، دانش آموخته رشته مکانیک است و با توجه به فعالیت های انجام شده در این حوزه ، اولین مدال افتخار انجمن بادی آلمان را تصاحب کرد.

* اعلام آمادگی سرمایه گذار آلمانی برای همکاری مشترک در حوزه نیروگاه های بادی

سرمایه گذار آلمانی هم در دیدار با استاندار قزوین اعلام کرد:آمادگی سرمایه گذاری مشترک با فعالان تولید و توسعه نیروگاه های بادی در کشور و بویژه استان قزوین را دارد.

تورستون اسپر مدیرعامل شرکت تمبرو فعال در حوزه تکنولوژی و دانش فنی نیروگاه های بادی گفت:تولید توبین های بادی در داخل کشور و انتقال دانش فنی از اثربخشی تحریم ها جلوگیری می کند و این موضوع  از وابستگی کشور به خارج می کاهد.

وی افزود: این شرکت تا کنون 6 هزار مگاوات توربین بادی در کشورهای مختلف دنیا از جمله هند،کره جنوبی،چین و آلمان نصب و راه اندازی کرده  و در حال حاضر تمرکز این شرکت بر روی بازارهای آسیایی است.

شرکت تمبرو با 25 سال سابقه در تولید و توسعه نیروگاه های بادی در آلمان از شرکت های بنام در صنعت باد است که براساس استانداردهای اروپا فعالیت می کند.

انتهای پیام /س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.