دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال با انتشار پستی برندگان مسابقه نظرسنجی هفته گذشته در صفحه اینستاگرامش را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مهدی رحمتی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۶۱ در تهران) دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و کنونی باشگاه فوتبال استقلال تهران است.

وی با انتشار ویدئویی از مردم خواست تا نظرات و متن های خود را درباره آن نوشته و در مسابقه نظرسنجی مشارکت کنند.

مهدی رحمتی نوشت: " اين ويديو رو شايد بعضي از شما عزيزان قبلا نگاه كرديد. سگي كه با پاشيدن آب روي ماهي ها تلاش ميكنه جونشون رو نجات بده ! تصاويري كه براي بي رحمي و بي وفايي دنياي امروز ما خيلي آموزنده و پر از كنايه هستش اما اگه بخوايد خيلي كوتاه در حد يك جمله احساستون رو درباره اين ويديو نشون بديد ، چي مي نويسيد ؟

اگر اجازه بديد و قابل بدونيد من طبق سليقه چند تا از دوستان اهل ذوقم از بين كامنتهايي كه تا آخر اين هفته (جمعه) ارسال ميشه به كاربران چهار تا از بهترين كامنتهاي كوتاه ، چهار دست پيراهن خودم رو اهدا مي كنم.

فقط خواهش مي كنم متن هاتون خيلي كوتاه در حد يك جمله و همراه با ادب و احترام باشه، ممنون."

برندگان نظرسنجی مهدی رحمتی+ عکس

پس از یک هفته وی به وعده خود عمل کرد و با انتشار پستی برندگان این نظرسنجی را معرفی کرد.

رحمتی نوشت:

"هواداران دوست داشتنی

بعد از ویدیویی كه هفته قبل درباره وفای حیرت انگیز یك سگ برای نجات دو ماهی منتشر كردم بیش از چهار هزار كامنت از طرف كاربران درباره آن موضوع نوشته شد. می خواهم از تك تك شما عزیزان تشكر كنم، همه متن ها عالی بود و انتخاب كردن بسیار سخت. من به خودم اجازه چنین كاری را ندادم و چند نفر از دوستان اهل ذوقم به انتخاب چهار كامنت پرداختند.

می دانم كه كامنت هایی كه انتخاب نشدند هم دست كمی از این چهار كامنت نداشتند اما من را به بزرگی خودتان ببخشید، هدف از این كار فقط یك مكاتبه فرهنگی و اخلاقی بین همه ما بود. امیدوارم در آینده نزدیك بتوانم بیشتر در خدمت شما عزیزان باشم. با تشكر از همگی دوستانی كه آن پست را با نوشتن یك كامنت مفتخر كردند.

در ضمن چهار پیراهنی كه قولش را داده بودم از طریق پست به نشانی این عزیزان ارسال می شود . من به این چهار كاربر عزیز ، در بخش دایركت پیغام دادم و منتظر ارسال نشانی محل زندگی شان هستم . مجددا از همه شما عزیزان سپاسگزارم."

برندگان نظرسنجی مهدی رحمتی+ عکس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار