محمودی: باید بهترین تصمیم ممكن گرفته شود/ كواچ بماند و كادرش تقویت شوند

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: باید از فرصت باقی مانده تا انتخابی المپیك نهایت استفاده را برده و بهترین تصمیم ممكن را اتخاذ كنیم.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نخستین جلسه كارگروه بروسی عملكرد كادر فنی تیم های ملی اظهار داشت: جلسه بسیار پرباری بود. چقدر خوب می شد اگر جلسات اینچنینی با حضور صاحب نظران والیبال در فصول گذشته هم برگزار می شد. البته فكر می كنم نتایج خوب تیم ملی ایران در دو سه سال اخیر شرایطی را فراهم كرده بود كه فدراسیون كمتر به فكر برگزاری جلسات این چنینی بیافتد.

وی ادامه داد: خوشحالم كه اكثر مربیان خوب ایران در این جلسه حضور داشتند. به اعتقاد من همه نظرات و پیشنهاداتی كه ارائه شد مفید بود و می تواند راهكار خوبی برای آینده تیم ملی باشد. به خصوص در شرایط حساس كنونی كه والیبال ایران در آستانه سخت ترین آزمون سال های گذشته خود قرار دارد.

بازیكن اسبق تیم ملی والیبال ایران با بیان این كه نقاط ضعف و قوت تیم ملی از تمامی جنبه ها باید مورد بررسی قرار گیرد، خاطرنشان كرد:نظر شخصی من این است كه كواچ باید در ایران بماند و كادر او ، یعنی دستیارانش نیاز به تقویت دارند.

وی تصریح كرد: ما تنها ٧ ماه فرصت داریم كه ٥ ماه آن هم درگیر برگزاری لیگ هستیم. باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و بهترین تصمیم ممكن را اتخاذ كنیم.

محمودی در پایان گفت: برای هیچ كدام از افرادی كه در جلسه حضور دارند ،حضور یا عدم حضور شخص خاصی اهمیت ندارد. همگی دلسوز والیبال هستیم و آرزو می كنیم باز هم شاهد درخشش والیبال ایران در میدان های بین المللی باشیم.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
در اینکه کواچ از ولاسکو بهتر نمی باشد شکی نیست . اگر قرار است مربی جدید همطراز ولاسکو باشد از حالا برایش فرش قرمز پهن می کنیم . اگر مانند کواچ است بهتر است که خود کواچ به کارش ادامه دهد. ضمن تشکر و احترام به مربی تیم ملی آقای کواچ
آخرین اخبار