با حضور مشاورعالی قوه‌قضائیه؛

برگزاری ششمین همایش سراسری بسیج مداحان کشور در لرستان

ششمین همایش سراسری بسیج مداحان کشور عصر دیروز با حضور مشاور عالی قوه‌قضائیه در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به مناسبت 14 مهرماه مصادف با شهادت سردار مداح جلال ابراهیمی با حضور مشاور عالی قوه‌قضائیه و مداحان اهل‌بیت سراسر کشور ششمین همایش سراسری بسیج مداحان کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

مشاور عالی قوه‌قضائیه در این مراسم گفت: مداحان باید دینداری و ولایت‌‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیت‌الله کاظم صدیقی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه‌ای که به دلیل بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود در منا رخ داد، اظهار داشت: رفع نگرانی و خنثی شدن توطئه آمریکا و پیروزی روزافزون انقلاب اسلامی در جهت نجات نسل جوان در گرو دینداری مداحان اهل‌بیت است.

امام جمعه موقت تهران افزود: همه در زیر پرچم عزت‌، معرفت، دین‌شناسی،‌ سیاست، حماسه،‌ تسلیم‌ناپذیری و استکبارستیزی که به دست ولی‌فقیه ماست حضور داریم.

وی به سردار شهید مداح جلال ابراهیمی اشاره کرد و گفت: جوان در جوانی با فدا کردن خون خود نزد امام حسین (ع) آبرو می‌خرد و این جوان سربلند مداح نیز این اقدام را انجام داده است.

همچنین در ادامه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان نیز گفت: یادواره شهدا و بسیج مداحان که تلفیقی از مداحی و مجاهدت است، باعث شد که ما مفتخر به میزبانی این جمع و همایش بزرگ شویم.

سردار مرتضی کشکولی با اشاره به هم رزمی وی با شهید مداح جلال ابراهیمی افزود: مداحی و مجاهدت مسئولیت‌پذیری را می‌طلبد که این عزیز این موضوع را به خوبی درک کرده و علی‌رغم سن کمی که داشت، آگاهانه در این راه قدم نهاد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان به مجاهدت‌های سردار شهید ابراهیمی اشاره کرد و گفت: حتی ازدواج نیز نتوانست ایشان را از هدف و رفتن به خط مقدم جبهه باز دارد تا آنجایی که یک ماه بعد از ازدواج به درجه شهادت نائل شد.

در این مراسم از خانواده سردار شهید، مداح سرافراز جلال ابراهیمی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است که از خانواده‌های شهید مداح قاسم‌علی رستمی از کرمانشاه، شهاب‌الدین خالصی از کرمانشاه و مداح مدافع حرم شهید علی‌ عسگری از چهارمحال و بختیاری تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.