ساری؛

درخشش كشتی گيران جوان مازندرانی در رقابت های قهرمانی كشور

دبيرهيئت كشتی مازندران از درخشش كشتی گيران مازندرانی در مسابقات قهرمانی كشور خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلام رضا نوری زاده با اشاره به درخشش كشتی گيران مازندرانی در مسابقات قهرمانی كشور افزود: در اين مسابقات كشتی گيران مازندرانی موفق به كسب 8 مدال طلا و نقره و برنز شدند.

وی با اشاره به رقابت240 كشتی گير از 31 استان كشور در قالب 33 تيم در كرمانشاه تصريح كرد: در اين مسابقات تيم مازندران با اقتدار موفق به كسب عنوان قهرمانی شد.

دبيرهيئت كشتی مازندران درباره افتخارآفرينی كشتی گيران جوان مازندرانی در اين پيكارها افزود: در اين مسابقات كشتی گيران مازندرانی موفق به كسب 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند.

نوری زاده افزود: افشين رحمانی در وزن 50 كيلوگرم و ابوالفضل حاجی پور در 60 كيلوگرم با برتری مقابل تمامی حريفان موفق به كسب مدال طلا شدند.

وی يادآور شد: سامان شجاعی در وزن 66 كيلوگرم، علی اصغر اكبری در 96 كيلوگرم و محسن سير در 120 كيلوگرم نيز به مدال نقره رسيدند.

دبيرهيئت كشتی مازندران همچنين از كسب 3 مدال برنز خبر داد و یادآور شد: نادر نصيری در وزن 55 كيلوگرم، نيما اشقاقی در 74 كيلوگرم و علی موجرلو در وزن 84 كيلوگرم نيز موفق به كسب 3 مدال برنز شدند.

نوری زاده با بيان اينكه از سوی كميته فنی ابوالفضل حاجی پور كشتی گير مازندرانی به عنوان فنی ترين كشتی گير اين دوره از مسابقات انتخاب شد، افزود: اين مسابقات در حضور مربيان تيم ملی برگزار شد، حكم انتخابی تيم ملی را داشت.

وی خاطرنشان كرد: در اين رقابت ها پس از مازندران 71 امتيازی، تيم های تهران با 63 و توابع تهران با 49 امتياز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، درخشش ، جوان ، مازندرانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.