فرمانده انتظامي استان فارس گفت: اصناف و بازاريان در امنيت اجتماعي، اقتصادي، و فرهنگي جامعه نقش بر جسته و مهمي را ايفا مي كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار"احمدعلي گودرزي" در همايش پليس با اصناف استان فارس كه به مناسبت گراميداشت هفته ناجا در پنجمين روز اين هفته برگزار شد، از همكاري و تعامل اصناف و بازاريان استان فارس با پليس تقدير و تشكر كرد. 

وي اظهار كرد: امنيت پايدار و توسعه يافته امروز در استان فارس مرهون مشاركت و همكاري خوب مردم فهيم استان با پليس است و در اين راستا نقش اصناف و بازايان بر جسته است.

فرمانده انتظامي استان فارس كاهش 20 درصدي سرقت ها و كاهش 12 درصدي جان باختگان حوادث ترافيكي در شش ماه اول امسال در استان فارس را محصول همدلي و همراهي مردم با پليس و نيز همكاري مسئولان و اصناف عنوان كرد و افزود: در سايه اين تعامل و همكاري 14 نفر از كساني كه طي يكسال گذشته از مخلان نظم، امنيت و آسايش مردم بودند توسط پليس حذف شده و امروز هيچ شرور فراري كه در كوه ها مخفي و موجب رعب و وحشت شهروندان باشد در استان فارس نداريم.

سردار "گودرزي" با بيان اينكه مردم استان فارس در انجام كارهاي خير پيش قدم هستند، تصريح كرد: با همكاري و ياري اين مردم خير بويژه اصناف، طرح "مكنا" در 105 كلانتري و پاسگاه استان فارس اجرا و با اين اقدام علاوه بر افزايش شان مردم استان،‌ شاهد تعالي رفتار فردي و اجتماعي كاركنان پليس و تكريم ارباب رجوع هستيم.

وي از اصناف خواست در زمينه مبارزه با قاچاق كالا، استفاده از دوربين هاي مداربسته، عدم بكارگيري اتباع بيگانه غيرمجاز در فعاليت هاي صنفي،‌ عدم ترويج الگوهاي غيراسلامي بويژه در پوشاك و .. با پليس بيش از پيش همكاري كنند.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: نقش ، اصناف ، امنیت ، جامعه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.