فرمانده انتظامی استان فارس گفت: رعایت كرامت انسانی و حقوق شهروندی همه اقشار جامعه در سرلوحه كار پلیس استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سردار "احمدعلی گودرزی" در دیدار با اقلیت های مذهبی استان فارس گفت: با توجه به آموزه های دینی ما رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت برای همه كسانی كه تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستند، وظیفه متولیان امنیت در جامعه است و در این خصوص پلیس از هیچ اقدامی كوتاهی نخواهد كرد. 

وی ادامه داد: در این راستا پلیس فارس نیز بر اساس وظیفه ذاتی، تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت همه شهروندان، اقوام و ادیان الهی بكار برده و با مشاركت مردم و مسولان، بالاترین احساس امنیت در كشور را مردم استان فارس دارند. 

فرمانده انتظامی استان فارس به رویكرد دانش بنیادی و علمی پلیس اشاره كرد و افزود: امروز با این رویكرد پلیس، تكریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی روز به روز افزایش پیدا كرده است و بیشتر جرائم اعم از جرائم فضای مجازی و جرائم خشن با روش های علمی در استان فارس كشف می شوند. 

سردار "گودرزی" یكی از شرایط مسلمان بودن را رسیدگی به امور ایثارگران و همسایگان عنوان كرد و گفت: همه اقلیت های مذهبی كه در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یك شهروند ایرانی زندگی می كنند مانند سایر مردم، از امنیت خوبی برخوردار هستند و آنان نیز ضمن همكاری با پلیس در ایجاد امنیت پایدار و توسعه یافته سهیم و شریك هستند. 

در این دیدار مسولان اقلیت های مذهبی در استان فارس نیز، كار پلیس را كاری مقدس دانسته و امنیت، آسایش و راحتی خود را مدیون زحمات پلیس دانستند. 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.