ساری؛

شكست صنعت ساری و شهرداری جويبار در برابر نمايندگان مشهدی

تيم های صنعت ساری و شهرداری جويبار در 2 نماينده مازندران درليگ دسته دوم فوتبال كشوردر مقابل نمايندگان مشهدی شكست را پذيرا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری در هفته نخست ليگ دسته دوم فوتبال كشور تيم صنعت ساری در خانه و شهرداری جويبار در يك بازی خارج از خانه به ترتيب در برابر پيام خراسان رضوی و نسل ابومسلم مشهد با نتيجه مشابه دو ير يك شكست خوردند.

تيم صنعت ساری با توجه به مشكلاتی و بدهی در سازمان ليگ داشت ، به دستور مديركل ورزش وجوانان و هيئت فوتبال استان تيم صنعت ساری از علی اصغر يمينی پس گرفته و به محمد دامادی به عنوان مدير جديد سپرده شد.

پس از تغيير تحولات تيم صنعت ساری فصل را با سرمربی گيری ابراهيم تقی پور و با سرپرستی محمدرضا بحرگرد آغاز كرد و معلوم نيست اين كادر تا كي دوام آورد.

صنعت ساری كه در خانه و در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری ميزبان پيام خراسان رضوی بود، درهمان نيمه اول دو گل توسط ياسر ابراهيمی و سعيد اصغرپور پذيرفت ولی با شروع نيمه دوم تنها موفق شد يكی از گل ها را توسط محسن سائمی جبران و درنهايت دو بريك از حريفش شكست خورد.

از نكات قابل توجه اين بازی يك دقيقه سكوت به خاطر درگذشت هادی نوروزی بازيكن و كاپيتان با اخلاق پرسپوليس تهران بود و همچنين حضور محمد دامادی به عنوان مدير باشگاه و نماينده مردم ساری و مياندورود، محسن عاشوری و بهزاد دادش زاده به عنوان دو بازيكن پيشكسوت پرسپوليس تهران در استاديوم 15 هزار نفری شهدای ساری بود.

همچنين شهرداری جويبار ديگر نماينده مازندران كه مهمان تيم نسل ابومسلم مشهد بود.

درنهايت 2 بر يك از ميزبان خود شكست خورد تا به عنوان دومين نماينده فوتبال مازندران باشد كه از حريف خراسان رضوی شكست را پذيرا شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شکست ، صنعت ، ساری ، شهرداری ، جویبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.