ساری؛

دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی دانشجویان‌ و هنرمندان بسیجی مازندران

دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی دانشجویان‌ و هنرمندان بسیجی مازندران در پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری ؛مدیر اجرایی دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی دانشجویان وهنرمندان بسیجی مازندران از برپایی این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران در پردیس دانشگاه مازندران خبر داد.

حمیدرضا گل محمدی تواندشتی مدیر اجرایی دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی دانشجویان وهنرمندان بسیجی مازندران گفت: دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی ویژه دانشجویان و هنرمندان بسیجی استان مازندران 11 مهرماه در پردیس دانشگاه مازندران برپا شده و تا 15 مهرماه ادامه داشت.

وی با اشاره به این مطلب که این نمایشگاه با همکاری مشترک بین انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برپا شده است افزود: در این نمایشگاه بیش از 100 اثر از هنرمندان بسیجی و دانشجو در رشته های گره چینی، معرق الیاف، معرق و منبت چوب، چرم ، زیورآلات، فیوز و ساخت صنایع دستی وکنده کاری روی کدو تزئینی به نمایش گذاشته شده است .

گل محمدی با اشاره به این مطلب که در اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی که در نیمه اول امسال برپاشد دو کارگاه آموزشی منبت مشبک، نقاشی وکنده کاری روی کدو تزئینی برگزار شد گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز کارگاه های آموزشی معرق، گره چینی و فیوز توسط اساتید و کارشناسان این رشته ها برگزار شد.

وی در پایان گفت: نمایشگاه کتابی از انتشارات جهاد دانشگاهی واحد مازندران نیز در حاشیه این نمایشگاه دایر بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.