اعزام بانوان مبلغ دینی به مناطق محروم امسال گسترده‌تر می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاکنون چهل هزار نیروی مبلغ دینی برای اعزام در ماه محرم ثبت و پذیرش شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص ویژه برنامه های ماه محرم این سازمان گفت: طبق برنامه هر ساله کار پذیرش و ثبت مبلغین اسلامی را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهر قم برای اعزام به تمام نقاط محروم سراسر کشور انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد : در اعزام مبلغین اولویت با روستاها و مناطقی است که شعائر حسینی و پرچم عزای امام حسین(ع) را در روستای خود برپا کرده اند. 

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی افزود : تاکنون چهل هزار نیروی مبلغ را در سراسر کشور به ثبت رسانده ایم و این آمار نشان دهنده ظرفیت بالای کشور در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی است.

خاموشی در ادامه توضیح داد: هر ساله مبلغان دینی با ره توشه پرچمداری فرهنگ اسلامی در شبکه عظیم تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف جغرافیایی سراسر کشور اعزام می شوند. 

وی در خصوص اعزام بانوان مبلغه تصریح کرد: ما در سال های اخیر اعزام مبلغان خانم را در مناطق جغرافیایی محدود داشتیم اما اعزام بانوان به همراه همسرشان که مبلغ هستند یکی دیگر از برنامه های امسال سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم است که این بزرگواران را با هم به مناطق محروم اعزام کند. 






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار