آیت‌‏الله نوری همدانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت: رهبر انقلاب با سخنرانی خود عزت را به کشور بازگرداند و آل سعود را لال کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌‏الله نوری همدانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت: رهبر انقلاب با سخنرانی خود عزت را به کشور بازگرداند و آل سعود را لال کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از معاونان وی عصر دیروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت‌‏الله نوری همدانی دیدار کردند.
 
در این دیدار حضرت آیت‏الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» با تبریک عید غدیر خم و ابراز تسلیت نسبت به فاجعه منا گفتند: عید غدیر خم مسأله‏ای مقطعی نیست و آثار آن در طول تاریخ باید باقی بماند، فاجعه منا نیز حادثه‏ای است که نباید به این زودی به فراموشی سپرده شود و آثار آن باید بررسی شود.
 
وی با اشاره به آیه هشتم سوره منافقین خاطر نشان کرد: خداوند در ذیل ده آیه مختلف ازعزت و پایداری مومنان سخن گفته است، انقلاب اسلامی انقلابی بود که روز به روز بر عزت مسلمانان و ایرانیان افزوده و هر روز نیز این عزت در حال گسترش است.
 
این مرجع تقلید ادامه داد: انقلاب اسلامی در گام اول با کوتاه کردن دست مستکبران و ظالمان و در قدم بعدی با پیروزی در دفاع مقدس و همچنین در دیگر رویکردهای خود سبب افزایش عزت ملی و دینی جامعه شده است.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره رفتار آل سعود با حاجیان ایرانی تصریح کرد: یکی از مهم‏ترین مسائلی که در چند روز اخیر شاهد آن بودیم و سبب حفظ عزت کشور شد سخنان رهبر معظم انقلاب بود که با دو کلمه آل سعود را به زانو درآورد و زبان آنها را لال کرد.
 
آیت‌‏الله نوری همدانی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: سه نیاز اصلی هر انسانی که برای بقای آن ضروری است امنیت مالی، جانی و حیثیتی است که مسؤولان باید آنها را برای جامعه به وجود بیاورند.
 
وی امنیت ایران را امنیتی کم‏نظیر در جهان دانسته و تأکید کرد: وقتی ایران را با کشورهای منطقه قیاس می‏کنیم شاهد هستیم که کشور ما در جنگ خیزترین منطقه جهان از امنیتی برخوردار است که به ندرت این امنیت را دردیگر کشورهای جهان شاهد هستیم.
 
آیت‏‌الله نوری همدانی خطاب به مسؤولان نیروی انتظامی ابراز داشت: نیروی انتظامی و دیگر مسؤولان به جز ایجاد امنیت وظیفه دیگری نیز دارند که آن عدالت و رشد روزافزون آن به طور عادلانه برای همه اقشار جامعه است.
 
وی اظهار داشت: متأسفانه مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز از مفاسدی است که امنیت کشور را به خطر انداخته است و نیروهای امنیتی کشور باید با جدیت با این مسأله برخورد کنند.
 
آیت‏‌الله نوری همدانی در پایان تأکید کرد: باید روز به روز قدرت خود را افزایش دهیم تا بتوانیم حرمین شریفین و مسجدالاقصی را از دست بیگانگان و دشمنان اسلام خارج کنیم و به دامان مسلمانان برگردانیم.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
آخرین اخبار