همزمان روز جهانی کودک650 عنوان کتاب کودک در تیراژ بیش از 6 میلیون نسخه در انتشارات آستان قدس رضوی چاپ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به نشرگفت :همزمان با روز جهانی کودک از چاپ 650 عنوان کتاب کودک در موضوعات شعر، داستان، کتاب های علمی-آموزشی توسط این انتشارات به بازار کتاب آمد .

جواد محمدزاده مقدم با اشاره به اهمیت نشر کتاب در حوزه کودک افزود: کودکان به دلیل هم ذات پنداری با شخصیت و شخصیت های اصلی داستان، دنیای کتاب را به راحتی حس کرده و از آنها تأثیر می پذیرند و به همین جهت نیز نگارش و چاپ کتاب برای این قشر از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه کتاب های ویژه کودک و نوجوان این انتشارات با عنوان کتاب های پروانه منتشر می شود، گفت: دراین راستا بیش از 200 نویسنده و 100 تصویرگر کتاب کودک با انتشارات آستان قدس رضوی همکاری می کنند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی افزود: از میان کتاب ها کودک و نوجوان این انتشارات حدود150 عنوان ترجمه و الباقی تالیف شده در این انشارات است.

محمدزاده مقدم با بیان اینکه بسیاری از کتاب های گروه کودک و نوجوان به نشر در جشنواره های مختلفی حائز رتبه های برتر شده اند، تصریح کرد: تاکنون بیش از 40 کتاب کودک حائز 109 مقام برتر و جایزه در جشنواره های مختلف شده است .

وی خاطر نشان کرد:علاقه مندان برای تهیه کتاب این انتشارات و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي به نشانی اینترنتی www.behnashr.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.