استاندار آذربایجان غربی گفت: باید زمینه دسترسی آسان تر و بیشتر مردم به ویژه جوانان به کتاب را فراهم کرد.

فراهم بودن زمینه دسترسی آسان تر و بیشتر جوانان به کتاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سعادت استاندار آذربایجان غربی گفت: باید زمینه دسترسی آسان تر و بیشتر مردم به ویژه جوانان به کتاب را فراهم کرد.

سعادت استاندار آذربایجان غربی روز شنبه در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه افزود: برگزاری نمایشگاههای کتاب و ارائه یارانه در طول برگزاری نمایشگاه به متقاضیان از جمله مواردی است که می تواند در این راستا بسیار کارساز باشد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب ارومیه اضافه کرد: امیدوار هستیم سال به سال این نوع نمایشگاه ها پربار تر برگزار شده و زمینه استفاده روز افزون مردم از کتاب های تازه منتشر شده و نفیس فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین معجزه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) قرآن کریم است، اظهار کرد: برای مطرح کردن اندیشه های ناب پیامبر اعظم (ص) باید به خود قرآن رجوع کنیم و از آموزه های این کتاب آسمانی بهره ببریم.

استاندار آذربایجان غربی به تلاش های دشمنان اسلام و قرآن در راستای تحریف این کلام الهی پرداخت و ادامه داد: در عصر حاضر نیز کتاب آیه های شیطانی سلمان رشدی، یکی از بزرگترین اقدامات دشمنان برای تحریف قرآن کریم بود که البته با هوشیاری مراجع تقلید و مسلمانان، این توطئه نتیجه نداد.

سعادت در بخش دیگری با بیان اینکه در دنیای امروز، ایران اسلامی نماد اسلام زلال و پاک و آل سعود نماد اسلام تحریف شده است، گفت: از همان روز نخست نزول قرآن کریم، اعراب بیشتر از دیگر جوامع در مقابل این کتاب آسمانی موضع گیری کردند که در حال حاضر نیز همین امر ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.