مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی از درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در ششمین جشنواره ملی عکس فیروزه در تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وحید آقاکرمی افزود: حسن مرادی (با داستان رحمت) ، بهبود زارعی (سردار نوبر) و مهین عابدینی (با داستان تاریکی) رتبه ه9ای اول تا سوم جشنواره ملی عکس فیروزه را از آن خود کردند.

آقاکرمی آثار داستانی(پاشو مهمان داریم) از محمد اکبری‌اقدم، (زن روی پل) از جعفر پوررضوی، (سرباز ستار خان ام) از حسن ثمودی، (وقتی که سنگ ها تمام می شود) از امید حضرتی، (سردار نوبر) از بهبود زارعی، (عکس های روی رف – وقتی مرد می شدم) از علیرضا سلمان‌پور، (تاریکی) از مهین عابدینی و (رحمت) از حسن مرادی از جمله آثاری عنوان کرد که برای چاپ در کتاب ششمین جشنواره ملی عکس فیروزه راه یافته اند.

گفتنی است، دبیرخانه ششمین جشنواره ملی عکس فیروزه تعداد ۱۹۵ عکس‌نوشت از تعداد ۱۳۲نفر داستان‌نویس (از یازده استان و ۲۷ شهر) را، در بخش عکس‌نوشت دریافت کرد که روز جمعه 17 مهرماه اختتامیه این جشنواره در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار شد و نفرات برگزیده معرفی شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.