ساری؛

برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در آمل

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در آمل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت:برگزاری سی وهشتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در بخش برادران و خواهران در مجتمع فرهنگی و قرآنی بصیرت در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) آمل در حال برگزاری است.

حجت الاسلام علیخانی افزود:مسابقات امسال در دو رده سنی کمتر از ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بخش خواهران و برادران در رشته های حفظ،قرائت، ترتیل قرآن کریم،تواشیح واذان در سطح شهرستانی درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: امسال در مجموع بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش برادران و خواهران در مرحله شهرستانی این دوره مسابقات که از سوی این اداره برگزار شد، باهم رقابت کردند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل به برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن کریم دراین شهرستان نیز اشاره کرد وگفت:پیش بینی می شود دراین رشته حدود هزار نفر شرکت کنند که امسال داوران برتر استانی بر نحوه برگزاری و داوری این مسابقات در آمل نظارت داشتند.

علیخانی افزود:خوشبختانه امسال تعداد شرکت کننده ها در مقایسه با دوره گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته و در پایان مسابقات مرحله شهرستانی از پنج نفر برتر تجلیل اما در نهایت سه نفر برتر هر رشته این مسابقات به مرحله استانی صعود خواهند کرد.

وی تصریح کرد:مسابقات قرآن کریم به منظور ترویج و گسترش فرهنگ علوم قرآنی و حیات بخش قرآن کریم در جامعه و سوق دادن نوجوانان و جوانان شهرستان امل به سمت فعالیت های قرآنی برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مسابقه ، قرآن ، آمل ، اوقاف ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.