ماجرای مفقود شدن 40هزار دلار از پول قرارداد ریوالدوی برزیلی، همچنان مبهم است و مسئولان در پی حل این معما هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، ابتدا به نظر می رسید حل معما ساده است چون کاملا مشخص بود پول را چه کسی از باشگاه گرفته است. پس از توضیحات ریوالدو مبنی بر اینکه امضایش پای رسید 80 هزار دلاری تنها به دلیل اعتماد بوده و در نهایت 40 هزار دلار بیشتر دریافت نکرده، تا حدودی تکلیف را روشن می کرد. با این وجود جلسات بعدی نشان داد حل این موضوع به سادگی نیست و باید در این زمینه تحقیقات بیشتری شود.
امیر مظلومی مدیر برنامه های ایرانی ریوالدو که پورحیدری گفته بود او پول را از باشگاه استقلال گرفته، در جلساتی که با مسئولان برگزار کرد اسنادی نشان می داد که طبق آن ریوالدو دریافت 80 هزار دلار را تائید کرده است. این اسناد هم به سه زبان فارسی، انگلیسی و لاتین نوشته و امضا شده بود. این مدارک باعث شد تا قصه پیچیده تر شود. اما برای مسئولان این ابهام به وجود آمده که آیا امضاهایی که پای این اسناد وجود دارد، امضای ریوالدوست؟ و یا آنکه اثری انگشت ها متعلق به همین بازیکن است؟ حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: «باید ریوالدو تائید کند که امضاها و اثر انگشت برای اوست. اینها مسایلی است که باید مشخص شود. طبق اسناد ارایه شده، ریوالدو 80 هزار دلار را گرفته ولی این بازیکن در جلسه ای که با ما داشت، تاکید کرد 40 هزار دلار بیشتر به او و مدیر برنامه هایش نرسیده است. او می گفت اگر چیزی هم امضا کرده، به خاطر اعتمادی است که داشته.» 
آخرین راهکار حراستی ها و باشگاه استقلال برای حل این مشکل، دعوت از مدیر برنامه های برزیلی ریوالدو به ایران است. فدراسیون فوتبال چند روز قبل، ایمیلی را به او ارسال کرد و توضیحات نهایی خواست. در واقع حرف های او، این معمای بی جواب را پاسخ خواهد داد. آنها از مدیر برنامه های برزیلی دعوت کرده اند تا به ایران بیاید. همچنین اسناد برای او ارسال شده تا درباره شان توضیح بدهد. 
در واقع توضیحات مدیر برنامه های برزیلی ریوالدو تکلیف همه چیز را روشن می کند. ریوالدو در آخرین جلسه ای که با مسئولان قبل از ترک ایران داشت، گفت: «10 هزار دلار به مدیر برنامه برزیلی ام رسیده و 30 هزار دلار به من.» حالا قرار است مدیر برنامه های برزیلی او اسناد را رو کند و در این حالت برای مسئولان حراست وزارت ورزش، فدراسیون و مسئولان استقلال مشخص می شود دقیقا پول به جیب چه فرد یا افرادی رفته است.


منبع: خبرانلاین 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.