در مراسم تشییع سردار سرلشگر حسین همدانی؛ پیام مقام معظم رهبری توسط سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان قرائت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛در متن این پیام آمده است: شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی را به خانواده‌ی گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه‌ی پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت میگویم.

این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ی پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

در ادامه این پیام آمده است: صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ی نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ی مجاهدان راه حق.

گفتنی است؛ مراسم تشییع رسمی پیکر مطهر سردار سرلشگر حسین همدانی از ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی کشوری و میهمانان کشور در حال برگزاری است.

در این مراسم سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد  و پس از انجام مراسم، پیکر مطهر سردار رشید اسلام بر دوش مردم همدان تشییع و در گلزار شهدای همدان در جوار مزار آیت الله موسوی همدانی امام جمعه سابق همدان به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهید عصر امروز (۲۰ مهر) در حسینیه امام خمینی (ره) همدان و مراسم شام غریبان شهید امروز پس از نماز مغرب و عشاء  در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، مراسم ، تشییع ، رهبر ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
روحش شاد درود بر سردار رشید وشهید اسلام سردار همدانی وراهش پر رهرو .درود بر حاج قاسم سلیمانی ولشگر سپاه ایران واسلام ومرگ بر داعش وکفار تکفیری .راه سردار ادامه خواهد داشت .صددرصد.قربانی از همدان