رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: جلسه‌ای با نمایندگان وزارت بهداشت، رفاه، استانداری، نیروی انتظامی، بهزیستی کمیته امداد برای بررسی مشکلات هرندی در اواخر هفته‌ آینده برگزار می‌شود.

حافظی:تشکیل جلسه با نمایندگان سازمان‌ها در هفته‌ آیندهحجت‌الله حافظی رئیس کمیسون سلامت و محیط زیست شورای شهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه شب گذشته همراه اعضای شورای شهر بازدیدی از محله هرندی داشتیم، اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری در 3 ماه گذشته براساس اختیارات و وظایفی که داشته محله‌ی هرندی و پارک خواجو را از تجمع معتادان پاکسازی کرده است ، درحال حاضر پارک خواجو برای پذیرش شهروندان آماده است.

وی افزود: 6هزار و 300خانوار در محله هرندی زندگی می کنند که اطلاعات آ نها براساس متغیرهای مختلف از جمله اعتیاد، خانواده‌ها‌ی دارای معلول. زنان سرپرست خانواده شناسایی شده که باید با همکاری دستگاه‌های زیربط به رفع مشکلات انها بپردازیم.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر با بیان اینکه دعوت  نامه‌ها برای وزرای بهداشت، رفاه، استانداری، نیروی انتظامی،‌ معونت فرهنگی اجتماعی شهرداری.

به منظور رسیدگی به این مشکل ارسال شده عنوان کرد: اواخر هفته‌ آینده (29 مهر)جلسه‌ای با نمایندگان سازمان‌ها برطبق وظایف محوله مهم خود را دراین موضوع ایفا کند.

وی ادامه داد: البته گزارش این را مسئله نیز در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم.

حافظی تاکید کرد: دستگاه‌هایی که تا به الان به صورت جزایری کار می‌کردند ،در این جلسه مشخص می‌شوند تا از کار‌های پراکنده جلوگیری و همبستگی در رفع مشکل ایجاد فراهم شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار