عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درخصوص رویکرد مجلس در تصویب برجام گفت: ما نباید اجازه دهیم بعضی فریب خوردگان داخلی برای خود شیرینی از این موضوعات برای اختلاف افکنی در جامعه سوءاستفاده کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید زمانیان اظهار کرد: آن چه را که موافقین و مخالفین برجام باید در نظر بگیرند، ابتدا مطالبات رهبری و دوم عدم اطمینان به رژیم استکباری آمریکاست.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان این که در برجام باید حداکثر دقت را برای بستن راه‌های نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا مدنظر قرار داد، اظهار داشت: تصویب طرح یک فوریتی برجام در مجلس باید بر اساس رهنمودهای رهبری حرکت و راه‌های نفوذ دشمنان را مسدود کنند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با خون شهیدان این مرز و بوم به ثمر رسیده و حفظ نظام اولویت و خط قرمز همه جریان‌های سیاسی دلسوز قرار گیرد. براساس فرموده رهبر انقلاب که سال جاری را سال هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت نام‌گذاری کردند حفظ آرامش و وحدت اولویت قرار گیرد و نباید اجازه دهیم از اختلاف نظر به وجود آمده در خصوص برجام جامعه به سمت دوقطبی شدن حرکت کند که این مسئله برای نظام خطرناک است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس اظهار داشت: کار کارشناسی صورت گرفته در کمیسون‌های تخصصی باید ملاک ارزیابی قرار گرفته و این موضوع نباید دست‌آویز حاشیه‌های سیاسی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان اصلی و قسم خورده این ملت در خارج این مرزهاست و ما نباید اجازه دهیم بعضی فریب خوردگان داخلی برای خود شیرینی از این موضوعات برای اختلاف افکنی در جامعه سوءاستفاده کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.