با صدور حکمی از سوي رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان مشاور امور کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محسن جاوری در حکمی،امیر سهرابی مدیر موزه اسباب بازی و عروسک را به‌عنوان مشاور در امورکودک و نوجوان منصوب کرد.

در بخشی این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، خلاقيت و تجارب مستمر ساليان جنابعالي در عرصه فعاليتهاي فرهنگي، هنري و نيز دانش و کارشناسي حاصله، بويژه در تعامل با گروه مخاطبان کودک و نوجوان، بدينوسيله بعنوان مشاور در امور کودک و نوجوان اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان منصوب مي‌شويد.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه کودک و نوجوان و تعامل منطقی و آگاهانه با آنان در جهت رشد فضائل اخلاقی و شکوفایی این قشر و تلاش در معرفی هر چی بهتر میراث غنی فرهنگی کاشان موفق و موید باشید. توفیق روزافزون شما را در این راه از خداوند متعال خواستارم.

امیر سهرابی،طراح و مدیرموزه نخستین اسباب‌بازی و عروسک های خیمه شب بازی از سال ۱۳۸۷ طرح پژوهشی خود را درباره‌ی عروسک و اسباب‌بازی‌های مناطق مختلف ایران آغاز کرده است و در طرح پژوهشی که هنوز ادامه دارد، بخشی از عروسک‌ها ، اسباب‌بازی‌های کودکان و بزرگ‌سالان و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی را مورد پژوهش قرار داده و نمونه‌هایی از آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌ است.

موزه‌یاسباب‌بازی و عروسک های خیمه شب بازی » در بافت تاریخی کاشان، روبه‌روی خانه‌ی تاریخی طباطبایی‌ها در کوچه علامه فیضی قرار دارد .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.