سمینار مدیران فدراسیون های ملی کشورهای آسیایی زیر نظر کنفدراسیون تنیس آسیا ATF در بانکوک تایلند با حضور داور تنیس همدانی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این سمینار ۲ روزه نمایندگان ۲۵ فدراسیون آسیایی حضور دارند و موضوعاتی نظیر ، بررسی فعالیت های صورت گرفته و اعطاء میزبانی مسابقات و رویدادهای مختلف در سال ۲۰۱۶ و همچنین گزارش فعالیت برخی فدراسیون های ملی و افزایش تعاملات با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی تنیس از جمله برنامه های سمینار است.

سمینار مدیران فدراسیون های آسیایی توسط سوات لیپتاپانلو رئیس فدراسیون تنیس تایلند و نایب رئیس کنفدراسیون تنیس آسیا ATF افتتاح شد و پس از مراسم افتتاحیه امیر برقعی مدیر ایرانی توسعه فدراسیون جهانی تنیس ITF در منطقه غرب و آسیای میانه به نمایندگی از ۱۸ کشور منطقه و همچنین به نمایندگی از طرف ITF به ارائه سخنرانی با موضوع توسعه در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پرداخت.

راجات کاپور (مدیر اجرایی ATF از هند) ، سورش منون (مدیر توسعه ITF در منطقه شرق و جنوب آسیا از مالزی) و دیمیتری ساوچوک (مسئول تور تنیس ۱۴ سال آسیا از ازبکستان) دیگر سخنرانان این سمینار مهم در زمینه فعالیتهای تنیس در سطح آسیا هستند.

کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس ایران هم به نمایندگی از کشورمان در این سمینار حضور دارد.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.