مسئول بسیج هنرمندان استان همدان گفت: حضور فعال بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و هنری باعث ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش اسلامی و ملی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول کرمی اظهار داشت: افتتاحیه چهارمین دوسالانه جشنواره فیلم و عکس بسیج همزمان با شهادت سردار دلیر اسلام سردار شهید حسین همدانی و با ادای احترام هنرمندان عرصه فیلم به مقام شامخ این شهید بزرگوار برگزار شد. 

وی با اشاره به بیانات رهبری به سینماگران افزود: فیلم و سینما وسیله‌ای بلیغ و تبیین کننده‌ای رسا برای ارائه برترین حقایق عالم، یعنی حقیقت دین به شمار می‌رود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان ابراز داشت: حضور گسترده، پرشور و فعال بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و هنری کشور، باعث می شود تا با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل، بسترهای مناسب برای رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش اسلامی و ملی ایجاد شده و در تعامل با هجمه‌های فرهنگ‌های بیگانه، به ویژه فرهنگ منحط غرب، از گسترش آن جلوگیری کند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای هنری بسیج و بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص، اقدام به برگزاری چهارمین دوسالانه فیلم و سومین دوسالانه ی عکس کرده است.

کرمی گفت: همزمان با شروع جشنواره دوسالانه عکس بسیج هنرمندان استان همدان، نمایشگاه عکس بسیج با حضور بهروز خانلر پیشکسوت بسیج هنرمندان، ابوترابی مدیر ادارهارشاد شهرستان، یوسفی دبیر جشنواره عکس و برادر شهید محمدرضا مازوییدر نگارخانه استاد زنگنه واقع در مجتمع شهید آوینی افتتاح شد .


مدیر اداره ارشاد شهرستان همدان نیز با تسلیت شهادت سردار همدانی گفت: امیداورم این شهادت چراغی باشد که رسالتی را که بر عهده ما هست به بهترین نحو انجام دهیم.

داوود ابوترابی افزود: هنرمندانی که در جشنواره‌های بسیج شرکت می‌کنند وجه تمایزشان با بقیه هنرمندان احساس تکلیفی است که در انجام رسالت خطیر بر عهده خود می‌بینند و آن پیام رسانی انقلاب در حوزه هنر است .

وی ادامه داد: بسیج هنرمندان و اداره ارشاد همانند دو بال پرنده هستند و برای ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات اولیه برای تولید آثار هنری فاخر در راستای اهداف نظام و انقلاب و همکاری ما با بسیج هنرمندان سعادتی است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، بسیج ، الگو ، عرصه ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.