جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هدف دشمنان، قطع کردن رگ‌های حیاتی و از کار انداختن موتور محرکه انقلاب است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش بزرگ روحانیون استان آذربایجان شرقی در تبریز با عنوان ' لبیک یا حسین (ع) ' اظهار کرد: دشمن ماهیت دینی انقلاب اسلامی ایران را نشانه رفته و می خواهد از این ناحیه آسیب وارد کند. 

وی با بیان اینکه دشمنان به ولایتمداری مردم ایران و شکست ناپذیری ملت متصل به ولایت آگاهی یافته اند ، خاطرنشان کرد: تمام موفقیت ها و پیروزی های کشور در دوران پس از پیروزی انقلاب در سایه ولایت بوده است. 

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم اظهارکرد: عشق به ابا عبدالله رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و منبرها باید حسینی باشد. 

وی با بیان اینکه پیامبر سخنگوی دین است و اسلام نیاز به قرائت جدید ندارد گفت: اسلام دین ثابت و ساکنی نیست که هرکس قرائتی از آن ارائه دهد ، قرائت در زمانی است که اسلام مفسر و سخنگو نداشته باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه پس از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و در زمان غیبت کبری رسالت پیامبر بر عهده روحانیت است ، گفت: از دیگر نقش های اصلی روحانیت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص)در برابر هر تهاجمی است . 

وی با بیان اینکه هر کجا خطری متوجه دین باشد باید روحانیت حضور یافته و دفاع کند ، افزود: در واقع راهبری و مدیریت جامعه به صورت عملی بر عهده روحانیت است. 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: روحانیت باید در عمل بصیرت داشته و موقعیت شناس باشد تا در مقابل حربه دشمنان بتواند به بهترین نحو وارد جنگ نرم شود. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار