آغاز رقابت های تکواندو گرندپری منچستر

مرحله سوم رقابت های گرندپری از فردا جمعه 24 مهرماه در منچستر آغاز می شود و به مدت سه روز نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به ميزباني شهر "منچستر" انگليس برگزار می شود. این مسابقات با حضور 31 تكواندوكار برتر رنكينگ المپيكی و يك سهميه آزاد براي كشور ميزبان برگزار می شود و هر كشور تنها می تواند دو نماينده را در هر وزن داشته باشد كه تيم ملي كشورمان با كسب 8 مجوز در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم، حداكثر سهميه حضور در اين رقابتها را در اختيار دارد.

یادآور می‌شود :در وزن 58- كيلوگرم (وزن اول المپيكي): آرمين هادي پور و فرزان عاشورزاده، وزن 68- كيلوگرم (وزن دوم المپيكي): ابوالفضل يعقوبي و بهنام اسبقي در وزن 80- كيلوگرم (وزن سوم المپيكي): مهدي خدابخشي

و در وزن 80+ كيلوگرم (وزن چهارم المپيكي): اميد عميدي و سجاد مرداني ترکیب تكميلی تيم ايران در مسابقات گرندپری منچستر هستند.

هدايت تيم مردان كشورمان برعهده بيژن مقانلو (سرمربي) و مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربي) است.

همچنين شكرانه ايزدی و كيميا عليزاده دختران تکواندوکاران تيم ملی کشورمان هستند که هدایت آنان بر عهده مینو مداح( سرمربی) است.

گفتنی است :مسابقات مقدماتي گرندپريكس G4 است و به دارندگان مدال طلا 40 امتياز، نقره 24 امتياز و برنز 14.4 امتياز در راستاي افزايش امتيازات رنكينگ المپيك، براي كسب سهميه المپيك ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار