نمایندگان کشورمان در نخستین روز مسابقات گرندپری منچستر کارشان را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سومین و آخرین مرحله از مسابقات گرندپری در سال 2015، از صبح امروز (جمعه) با حضور 227 تکواندوکار مطرح و برجسته جهان از 56 کشور و با قضاوت 50 داور بین المللی در شهر منچستر انگلیس آغاز شده است و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این بازی‌ها، مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، امید عمیدی، سجاد مردانی و شکرانه ایزدی، نمایندگان کشورمان هستند.

در این مسابقات که G4 است، تنها 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک تکواندوکار به عنوان سهمیه آزاد کشور میزبان مجاز به حضور هستند که در پایان به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14/4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نتایج تکواندوکاران کشورمان به شرح زیر است:

وزن 68- کیلوگرم مردان:

بهنام اسبقی 10 - توماس افوزنیکو (استرالیا) 2

اسبقی در دومین مبارزه خود باید با هون کیم از کره جنوبی مبارزه کند. تکواندوکار کره‌ای مدال نقره مسابقات جهانی در سال 2013 و مدال طلای مسابقات گرندپری روسیه 2015 را در کارنامه دارد.

ابوالفضل یعقوبی 12 - مایکل هاروی (انگلیس) یک

یعقوبی در دومین پیکار خود در این رقابت‌ها باید با یکی دیگر از نمایندگان میزبان رقابت کند. مارتین استامپر انگلیسی مدال برنز جهانی 2011 را در کارنامه دارد. یعقوبی در گرندپری ترکیه این تکواندوکار را با نتیجه 6 بر 4 شکست داده بود. نماینده انگلیس در اولین مبارزه خود ابل مندوزا مکزیکی (نایب قهرمان جهان در سال 2013) را 20 بر 8 درهم کوبید.

وزن 80+ کیلوگرم مردان:

سجاد مردانی 7 - مارتین سیو از آرژانتین یک

مردانی در دومین مبارزه خود باید با کارلو مولفتا از ایتالیا (قهرمان المپیک لندن 2012) مبارزه کند.

وزن 67- کیلوگرم زنان:

شکرانه ایزدی صفر -نور تاتار از ترکیه 8

نماینده ترکیه نایب قهرمانی المپیک لندن و مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را در کارنامه داشت. تکواندوکار ترکیه‌ای در مسابقات گرندپری ترکیه 2015 نیز به مدال برنز دست یافت. ایزدی با این نتیجه از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار