به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی محمد گودرزی در نخستین همایش مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مرکز تحقیقات فولاد مبارکه اصفهان افزود: باید نگاه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی بطور کامل تغییر کند.
وی با اشاره به اینکه حوزه روابط عمومی در دنیای امروز تغییر زیادی کرده است اظهار کرد: امروزه دیگر با ابزار و روش های قدیمی نمی توان روابط عمومی های سازمان ها را اداره کرد.
گودرزی گفت: 20 کشور نخست دنیا از نظر توسعه اقتصادی بالاترین سرمایه گذاری را در حوزه رسانه و ارتباطات کرده اند و قدرتمندترین رسانه ها را در اختیار دارند.
مشاور وزیر صنعت افزود: امروز جنگ بزرگی در فضای جهانی شدن اتفاق افتاده است و برای بازار گشایی در حوزه صنعتی، رسانه ها و روابط عمومی ها نقش نخست را دارند.
وی با بیان اینکه دانش های جدید در حوزه روابط عمومی بوجود آمده است تاکید کرد: توانی که امروز در حوزه ارتباطات وجود دارد پاسخگوی چهار وزارتخانه نیست.
وی همچنین گفت: نقش مدیران ارتباطات در حمایت از صادرات غیر نفتی، تولید ملی و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی اهمیت بسزایی دارد.
گودرزی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: تغییر و تحولات در ساختار حوزه ارتباطات و هماهنگی و انسجام میان مدیران روابط عمومی این وزارتخانه از مهمترین آن است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این همایش با اشاره به ضرورت وجود روابط عمومی در سازمان ها گفت: امروز روابط عمومی به عنوان فن و هنر مطرح است.
اسرافیل احمدیه، روابط عمومی را رابط بین دستگاه اداری و مردم خواند و افزود: روابط عمومی امسال با توجه به نامگذاری سال به همدلی و همزبانی می توانند این رسالت را به دوش بگیرند.
وی ادامه داد: 9 هزار و 73 واحد صنعتی و صنفی، 166 هزار مورد صنف با 645 اتحادیه و اصناف در این استان فعال است.
همایش مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه در مرکز تحقیقات فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.
برگزاری نشست تخصصی تبیین سیاست های ارتباطات و رسانه ای وزارت صنعت،
معدن و تجارت و کارگاه های آموزشی نقش رسانه در تبلیغات، روابط عمومی الکترونیک در
فضای مجازی و فنون روابط عمومی با رویکرد تشریفات از برنامه های این نشست بوده است.
انتهای پیام/ب