شیراز؛

سرقت به عنف خودرو در شيراز، كشف در "جهرم"

يك سارق به عنف كه با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت يك دستگاه خودرو پژو405 در شهرستان شيراز كرده بود، با تلاش و هوشياري ماموران انتظامي شهرستان "جهرم" استان فارس به دام افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" گفت : در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي110 در خصوص سرقت به عنف يک دستگاه سواري پژو 405 در شيراز و احتمال ورود آن به شهرستان هاي همجوار ، بلافاصله با کنترل محورهاي ورودي و خروجي  شهرستان "جهرم" ، اين خودرو درمحور شيراز به جهرم رؤيت شد كه سارقان به محض مشاهده مأموران به سرعت خود افزوده و اقدام به فرار کردند.

سرهنگ"عبدالعظيم انصاري" افزود : پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، ماموران سرنشينان خودرو را مجبور به توقف کردند.

وي تصريح كرد‌: در اين راستا ، يكي از سرنشينان خودرو كه سارقي سابقه دار و حرفه اي است ، دستگير شد و راننده خودرو با استفاده از تاريكي شب متواري شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهم جهت تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت، گفت : در بازجويي هاي به عمل آمده از وي ، اين سارق به سرقت به عنف خودرو پژو405 و سه دستگاه خودرو ديگر با همدستي دو نفر از دوستانش در سطح شهرستان شيراز اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با بيان اينكه تلاش پليس جهت دستگيري ساير متهمان متواري ادامه دارد ، خاطرنشان كرد : نيروي انتظامي همواره تمام امكانات و تجهيزات خود را در راه مقابله با بزهكاران و عاملان جرائم خشن به كار بسته و در اين راه از هيچ كوششي فرو گذار نخواهد كرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: سرقت ، خودرو ، کشف ، جهرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.