شیراز؛

کنار گذاشتن پارس مهر فارس از لیگ برتر والیبال مردان کشور

قرعه کشی مسابقات دسته برتر والیبال مردان باشگاههای کشور 14 مهرماه با حضور 12 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از انجام این قرعه کشی و اعلام برنامه هفته نخست در فاصله یک هفته تا آغاز این رقابتها در اقدامی عجیب و قابل تامل سازمان لیگ با ارسال نامه ای به هیئت والیبال فارس از کنار گذاشتن نماینده فارس از این مسابقات خبر داد . 

کنار گذاشتن پارس مهر فارس از لیگ برتر والیبال مردان کشور

این در حالی است که منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ در تمام اخبار پخش شده از رسانه های تصویری اعلام کرده بود تنها تیم هایی مجاز به حضور در لیگ برتر والیبال هستند که در قرعه کشی حضور داشته باشند و حال به یکباره تیم جواهری گنبد که در مراسم قرعه کشی حضور نداشته یک شبه جایگزین تیم پارس مهر فارس می شود.

رئیس سازمان لیگ در نامه ارسال شده به هیئت والیبال فارس علت این موضوع را نبود تسویه حساب مالی عنوان کرده است .

ماشااله چرخی مدیرعامل باشگاه پارس مهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با رد این موضوع  می گوید: ما در همان روز قرعه کشی تسویه حساب مالی خود را به فدراسیون ارائه کردیم و طی یک فقره فیش به شماره 481244 بانک ملی به حساب 0110067596003 به مبلغ دویست میلیون ریال و یک فقره چک به شماره 255232/805 بانک صادرات به مبلغ پانصد میلیون ریال علاوه بر تسویه حساب مالی با بازیکنان و کادر فنی، ورودی حضور در مسابقات دسته برتر والیبال مردان کشور را هم پرداخت کردیم و تنها تیمی هستیم که هیچگونه بدهی یا مشکل مالی نداشتیم و جالب تر آنکه امور مالی فدراسیون رسید پرداختی ما را مورد تائید قرار داده است .
 
کنار گذاشتن پارس مهر فارس از لیگ برتر والیبال مردان کشور

وی می افزاید : نامه عذرخواهی فدراسیون آن هم در فاصله چند روز تا آغاز مسابقات که ما بازیکنان  و کادر فنی مورد نظر قرارداد بسته ایم مورد قبول نیست و دردی از مشکل ما دوا نمی کند.

کنار گذاشتن پارس مهر فارس از لیگ برتر والیبال مردان کشور

چرخی ادامه می دهد: ما تمام توان خود را به کار بسته ایم و استاندار و فرماندار شیراز به صورت جدی پیگیر این قضیه هستند و در صورت حل نشدن موضوع، از طریق مرجع قضایی پیگیری این موضوع و شکایت از فدراسیون را انجام خواهیم داد.

در چند نوبت با محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تماس گرفته شد اما تلفن وی جوابی گرفته نشد.

کنار گذاشتن پارس مهر فارس از لیگ برتر والیبال مردان کشور

29 مهرماه هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان کشور برگزار می شود و قرار بود در هفته نخست تیم پارس مهر فارس میزبان ثامن الحجج خراسان باشد و حال تیم جواهری گنبد بعنوان میزبان معرفی شده است.

گزارش از حسین رحیمی

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.