مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان به همت پایگاه بسیج و هیئت طیبین، مراسم ویژه دهه اول محرم در اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسماعیل احمدی در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، گفت: نهضت عاشورا بهترین الگوی امر به معروف و نهی از منکر است و همه باید برای ترویج این الگوی سعی و تلاش کنیم.

وی افزود: یکی از اهداف اساسی از قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است، کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند از زمره صالحان و مومنان هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: در ماه محرم فضای معنوی مطلوبی بر جامعه حاکم و سبب ایجاد و بازسازی اخلاق و معنویت در جامعه می شود.

وی ماه محرم را بستری برای تقویت عقاید و باورهای دینی خواند و افزود: ماه محرم از مهمترین ظرفیت‌هایی است که می توانیم به موضوع امر به معروف ونهی از منکر بپردازیم و بهره لازم را ببریم.

احمدی با بیان اینکه ایام ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی است، گفت: محرم ماهی است که تبلور ایثار، شهادت، شجاعت و جانبازی در راه خداست و دلهای مومنان در این ماه آکنده از شور و حال دیگری می شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: مراسم ، ویژه ، محرم ، تسلیت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.