سامان عزیزی کشتی گیر فرنگی کار کردستانی قهرمان رقابت های مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور روزهای 23 و 24 مهرماه در سالن شهید شهبازی شهر اسلام آباد غرب استان کرمانشاه برگزار شد.

سامان عزیزی کشتی گیر فرنگی کار کردستانی در قالب تیم سینا صنعت ایذه به میدان رفت و موفق شد با شکست حریفان خود در بخش انفرادی عنوان نخست وزن 85 کیلوگرم این رقابت ها را کسب کرد.

 قهرمان کردستانی در دور اول این مسابقات با ورزشکاری از تیم پدیده دو کوهه اندیمشک سر شاخ شد و توانست با ضربه فنی این کشتی گیر را شکست دهد.

عزیزی در دور دوم ابوالفضل صلاح دوست از تیم دانشگاه پیام نور را با نتیجه 9 بر 6 از پیش رو برداشت و با نتیجه 2 بر صفر بر امیر کرمی کشتی گیری از تیم شهرداری غلبه کرد.

سامان عزیزی کشتی گیر عنوان دار کردستانی در دور نهایی رقابت های مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در برابر داود اخباری عضو تیم ملی و ورزشکار صاحب نام از تیم بیمه رازی قرار گرفت و در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت و دست سامان عزیزی کشتی گیر فرنگی کار کردستانی به عنوان قهرمان وزن 85 کیلوگرم بالا رفت.

در پایان رقابت های مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در فینال مسابقات تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با نتیجه 5 بر 3 سینا صنعت ایذه را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی رسید و سینا صنعت ایذه نیز نایب قهرمان شد.

 گفتنی است در این رقابت ها 7 تیم بیمه رازی ، سینا صنعت ایذه ، پدیده دوکوهه اندیمشک ، پاس قوامین ، دانشگاه پیام نور ، هیأت کشتی قم و شهرداری همدان حضور داشتند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کسب ، رقابت ، کشتی ، مسابقه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.