مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: هیئت‌های مذهبی عزاداری در برابر مردمان مسئول هستند و باید منکرات را به آن ها متذکر و در راستای ترویج معروفات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در همایش استانی بصیرتی مداحان و مدیران هیئات مذهبی که در آمفی‌تئاتر سپاه بیجار برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: عزاداری‌ حسینی باید با عرف جامعه هماهنگ و با شور و شعور حسینی همراه باشد.

وی افزود: امام حسین (ع) هر چه داشت در راه خداوند و احیای اسلام و سنت جدش نبی مکرم اسلام فدا کرد و امروز وظیفه تمامی مسلمین ادامه راه و اهداف قیام عاشورای حسینی است.

وی عنوان کرد: امام حسین (ع) را نباید به دوره‌ای از تاریخ و زمان خلاصه کرد چرا که امام حسین (ع) یک مکتب و فرهنگ است و باید هر روز ما عاشورا و هر لحظه ما کربلا باشد چرا که آن چیزی که اکنون دنیا تشنه آن است فرهنگ و مکتب حسینی  است.

آزادیخواه بر نگه‌داشتن تفکر عاشورایی و حسینی و ترویج مکتب حسینی در هیئات مذهبی تأکید کرد و گفت: امام حسین تشنه آن هیئتی است که مکتب حسینی را به مردم معرفی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: اگر قرار براین باشد که ما کمر دشمنتان را شکسته و به زمین زنیم با هیئات مذهبی می‌توانیم به این هدف برسیم.

به گفته وی، هیئات مذهبی سپاه ثارالله است و می‌تواند دشمنان را نابود کند و افراد بسیاری را با این مکتب سراسر از سعادت آشنا سازد.
آزادیخواه با بیان اینکه ذکر ابا عبدالله حرکت منسجم و هماهنگ است بر حرکت منسجم مداحان و سخنرانان در هیئات مذهبی و ایجاد وحدت در میان مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.