واعظی در صفحه اینستاگرام خود از جلسه روز گذشته اعضای شورای عالی فضای مجازی و نتیجه آن گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود از جلسه روز گذشته شورای عالی فضای مجازی گفت.

گزارش وزیر ارتباطات از جلسه شورای عالی فضای مجازی

واعظی در این پست نوشت: عصر روز شنبه جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور ریس جمهور و دبیر شورا برگزار گردید. در این جلسه ریس جمهور بر تسهیل دسترسی و استفاده مردم از امکانات فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی و همزمان مقابله با سوء استفاده از تبادل اطلاعات و آسیب‌های آن تاکید کردند. دکتر روحانی سهم شرکت‌های ارتباطی را در اقتصاد بین‌ المللی، و نقش بسترهای اطلاعاتی را در توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی قابل توجه توصیف کردند. ریاست محترم شورای عالی فضای مجازی تشویق استعدادهای جوان و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را برای حضور در فضای رقابتی این حوزه لازم دانستند.


گزارش وزیر ارتباطات از جلسه شورای عالی فضای مجازی

واعظی در پست بعدی نیز نوشت:دکتر روحانی در جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت که استفاده بهینه از فرصت های ارتباطی علاوه بر مزایای اقتصادی، دسترسی متوازن به اطلاعات و خدمات الکترونیک، کاهش فساد در نظام اداری و هزینه‌ها و بهبود ترافیک و حفظ محیط زیست را نیز به همراه خواهد داشت.
رییس جمهوری بر تعیین روش‌ها و استانداردهای کارآمد و هوشمند برای استفاده سالم و بهره‌گیری از ابعاد فرهنگی و اقتصادی فضای مجازی و در عین حال مراقبت نسبت به آسیب‌های فرهنگی تأکید کرد.در این جلسه سیاست‌های مربوط به حمایت از تولید بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار