هشتمین جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد فراخوان رسمی خود را منتشر کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان پس از ابلاغ حکم رسمی دبیری اجرایی هشتمین جایزهٔ ادبی جلال آل احمد از سوی سیدعباس صالحی خطاب به مهدی قزلی، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان فراخوان هشتمین جایزهٔ ادبی جلال آل احمد را منتشر کرد.
 
بر اساس این فراخوان این دوره از جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد در چهار گروه: رمان،  مجموعه داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری برگزیدگان خود را در ۳۰ آبان ماه در تالار وحدت معرفی می‌کند.
 
ادر این دوره از این جایزه ادبی کتاب‌هایی که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران، برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ در داخل کشور به چاپ رسیده و در یکی از چهار گروه ادبی بالا قرار می‌گیرند داوری خواهند شد. این آثار ثار باید تألیفی و به زبان فارسی باشند و تنها آثار رسیده به دبیرخانه جایزه در حیطه مسئولیت داوری قرار می‌گیرند.
 
علاقه‌مندان، ناشران و مؤلفان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایتِ رسمی جایزهٔ ادبی جلال آل احمد به نشانی jalalprize.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانهٔ جایزه تماس بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
نه'تنهاادبیات'بلکه'دلتنگ'آدرس'سه'کلمه'ای'منزلش'دلتگ'بازبودن'درب'منزلش'''دلتنگ'دلتنگیهایش'دلتنگ'تنهای'استادخانم'دانشورش'دلتنگ'شاگردانش'که'هریک'فرزندی'درجهان'بیادگارگذاشتن'ورفتند'دلتنگ'بن'بست'های'افکارش'که'باخوانندگان'باشتراک'میگذاشت'دلتنگ'برای'صداقتش'که'هرچه'می'دید'انعکاس'ذهنیش'را'بدون'کموکاستی'مینوشت'دلتنگ'برایش'چون'رانده'شده'های'ادبی'زمان'خویش'راجذب'وازنامیدشدگان'حمایت'میکرد'دلتنگ'برای'بازگو'وبازنگری'افکارش'درمراحل'سخت'اجتماعی'وفرهنگی'خویش'دلتنگ'برای'ساده'زیستن'وگفتن''وبدون'هرگونه'برتری'جویی'وخلاصه'دلتنگ'برای'نبودنشان'جلال'وسیمن'ثبت'درتاریخ'ادبیات'این'مرز'وبوم'''''''پاییز۹۴
آخرین اخبار