مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره ) با فراگیری آموزش های مهارتی زمینه اشتغال خود را فراهم نموده و از این طریق می توان ، تعداد بسیاری را وارد بازار کار کرد .

https://kr.irantvto.ir/images/spacer.gif

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه ؛حسین خدرویسی گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از 3 میلیارد و 205 میلیون ریال اعتبار در راستای مهارت‌آموزی 7 هزار و 378 مددجوی استان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در سال‌جاری یک‌هزار و 553 مددجو در استان در دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی، 5 هزار و 11 مددجو در دوره‌های آموزشی پایدارسازی و توسعه و 823 دانش‌آموز در دوره‌های حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دبیرستانی دارای مهارت شده‌اند.

خدرویسی سقف هزینه برای هر مددجو برای شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی را 10 میلیون ریال برشمرد و ادامه داد: این هزینه برای دوره‌های پایدارسازی و توسعه 750 هزار ریال و دوره‌های حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دبیرستانی دو میلیون ریال است و البته تمامی دوره‌های آموزشی فنی به‌ صورت رایگان برای مددجویان برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات بدون سود به مددجویان دارای مهارت و در صورت تأیید کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاریابی‌‌های صورت گرفته برای مددجویان طی 6 ماه نخست امسال اشاره کرد و ادامه داد: در تعاملات کمیته امداد، 600 مددجو در موسسات، شرکت‌ها و ادارات مختلف استان مشغول به‌ کار شدند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه، طی مدت مذکور بیش از 456 میلیون ریال اعتبار برای کاریابی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در استان کرمانشاه هزینه شده است.

خدرویسی در ادامه با اشاره به تعامل کمیته امداد با کارفرمایان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: با این تعاملات امسال 72 مددجو در استان صاحب شغل شدند و کمیته امداد استان در همین راستا به کارفرمایانی که مددجویان را به کار گمارند، حق بیمه سهم کارفرما را تا یکسال و نیم پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، سه ، میلیارد ، ریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.