مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه می گوید اگر خانواده‌ها به مدرسه کمک نکنند مدرسه زمین‌گیر می‌شود و باید با حداقل‌ها دانش‌آموزان را اداره کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی در مراسم نمادین هفته پیوند اولیا و مربیان کرمانشاه گفت: درست است که تحصیل در کشور ما رایگان است، اما امکانات جانبی تحصیل هزینه دارد.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها حاضرند چند میلیون تومان برای کارهای غیرضروری خرج کنند، اما 50 هزار تومان برای کمک به مدرسه بابت یک سالپرداخت نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: مدارس غیردولتی کرمانشاه رقم پایینی نسبت به مدارس مناطق دیگر دریافت می‌کنند، و شهریه برخی مدارس تهران به 12 تا 13 میلیون تومان می‌رسد، اما در کرمانشاه شهریه مدارس غیردولتی 1.5 میلیون تومان است و در دبیرستان‌ها به دو میلیون تومان می‌رسد.

محبی می گوید :اگر خانواده‌ها مدرسه را کمک نکنند مدرسه زمین‌گیر می‌شود و باید با حداقل‌ها دانش‌آموزان را اداره کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اذعان داشت: معلمان از کم کاری پرهیز کنند زیرا حقوق کم بودن حقوق معلمان باید به گوش مسئولین برسد، نه با کم کاری سرکلاس جبران شود.

وی گفت: خانواده و مدرسه دو نهاد موثر در تربیت و رشد فرزندانهستند، و اگر خانواده و مدرسه، همیاری کنند، می‌توانند دانش‌آموزان را به مسیر صحیح زندگی هدایت کنند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، تحصیل ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.