مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در رابطه با اجرای پروژه های عمرانی حوزه ورزش جلوتر از برنامه هستیم و در حال حاضر چندین پروژه ورزشی را آماده افتتاح داریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه ؛ مجتبی جوهری به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: در یکسال اخیر جنبش و تحرک خوبی در اغلب هیات های ورزشی استان ایجاد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به اهمیتمیزبانی مسابقات ملی و بین المللی در کرمانشاه و شهرستانهای توانمنداستان اشاره کرد و گفت: گرفتن میزبانی مسابقات ملی و بین المللی یکی از اصلی ترین برنامه ها و اهداف اداره کل ورزش و جوانان است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور و همچنین مسابقات لیگ برتر کشتی در شهرستان اسلام آبادغرب نمونه این موارد بود، که شور و نشاط خاصی در میان ورزشکاران و جوانان این دیار نیز بوجود آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با ارائه آماری از ورزشکاران حرفه ای استان گفت: در حال حاضر 134 کرمانشاهی شامل 95 مرد و 39 زن به اردوی تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی دعوت شده اند و همچنین 39 کرمانشاهی شامل یازده زن و 28مرد عضو اصلی تیم های ملی رشته های مختلف هستند.

این مقام مسئول در استان کرمانشاه یادآور شد: امسال تاکنون 60 دوره آموزشی ورزشی در استان برگزار شده و همچنین فعالین عرصه ورزش استان را به 21 دوره آموزشی خارج از استان اعزام کرده ایم.

جوهری تصریح کرد: در مدت 6 ماهه نخست سالجاری نیز در 53 مسابقه لیگ در رشته های مختلف شرکت کرده ایم، در همین مدت نیز 133 مورد مسابقه استانی در قالب رشته های مختلف ورزشی برگزار کرده ایم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، جنبش ، هیات ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.