یادواره 26 شهید والا مقام روستای گوشه محمد بن مالک با حضور مردم خانواده های معظم شهدا و مسئولین شهرستان خمین در این روستا برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای والامقام روستای گوشه محمد بن مالک خمینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باگشاه خبرنگاران جوان از اراک، امام جمعه خمین در این مراسم گفت: شهدا انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، درس آموختگان نهضت سرخ عاشورا هستند و با نثار خون خود در راه دین بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و پیام آزادگی و حریت سر دادند.

حجت الاسلام حسینی افزود: شهدا با بصیرت و پیروی از ولایت به گوهر ناب انسانیت دست یافتند و با شرکت در جهاد، جان عزیر خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند.

وی شهدای دوران دفاع مقدس را شاگردان راستین حضرت امام حسین(ع) دانست و گفت: دین باوری و اعتقاد راسخ به مقابله با ستم و ذلت، دفاع از خاک و ناموس و هوشیاری در برابر تهدیدهای دشمن از درس های است که شهدا از پیشوای سوم شیعیان و یاران باوفایش در کربلا آموختند.

امام جمعه خمین افزود: اگر در جبهه فرهنگی دشمن فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را تضعیف کند امکان آسیب جدی به نظام اسلامی است که با لطف خدا و عظمت خون شهدا دشمن در این جبهه هم ناکام است وشکست خواهد خورد.

در این مراسم سید علی اکبر ابراهیمی یکی از جانبازان شاخص استان مرکزی که در دوران دفاع مقدس با شرکت در چندین عملیات دوچشم و یک پای خود را تقدیم انقلاب کرده خاطراتی از دورانه حماسه دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام بازگو کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.