مسئولان بندر عباس تا ظهر امروز تصمیم خود مبنی بر حمایت از تیم فوتسال را به مدیرعامل تیم اعلام می کنند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال آذرخش فعالیت خود را از لیگ های پایه استان آغاز کرده و در مدت دو سال لیگ برتری شد اما ورود این تیم به جمع بهترین های فوتسال ایران به دلیل کم حرفی و دوری از جدال مسوولان و کادر فنی با حواشی مسکوت زیادی همراه بود تا پیش بینی های مدیرعامل این تیم در روز نخست حضورش در قرعه کشی بازیها در مورد حمایت مسوولان استان، در حد حرف بماند و عملی نشود.
ادامه وضعیت نامساعد و مشکلات مالی باعث فشار مضاعف به روزپیکر سرمربی تیم بود تا وی در هفته پایانی استعفای خود را اعلام کند اما تعطیلات نیم فصل هم تا کنون گره ای از مشکلات تیم باز نکرده و نتایج تمام جلسات باعث پیشروی تیم نشده است.
البته سفر بازیکنی به بندر عبای که در ابتدای فصل در لیست مورد نظر کادرفنی قرارداشت و مشکلات مانع از همکاری بازیکن مذکور و تیم بود نوید خبرهای خوشی بود اما بازهم سکوت باشگاه باعث ابهام شد.
شنیدیم که مسوولان تیم تلاش های فراوانی برای بازگرداندن روزپیکر به تیم کرده اند اما وی به هیچ عنوان از شرط وصول مطالبات چشم پوشی نکرده و با توجه به زمان محدود اعلام کرده در صورتی که امروز تکلیف تیم مشخص نشود باز نخواهد گشت.
خالا طبق خبرهای جدید ،احمدی مدیر عامل آذرخش امروز ظهر در جریان نتیجه مذاکرات مسوولان استانداری و صنایع غرب استان قرار می گیرد 
در صورتیکه مسوولان استان نسبت به حمایت از آذرخش تمایل داشته باشند، روزپیکر بازمیگردد و بازیکن مورد نظر تیم جذب می شود اما به گفته یکی از اعضای باشگاه در صپرت عدم حمایت استان، احتمال کناره گیری آذرخش از لیگ افزایش پیدا می کند و این تیم 5 آبان ماه برابر حفاری قرار نمی گیرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار