عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل 47 میلیارد تومان بدهی دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید غنی فروزان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: متولیان مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان باید در راستای ماموریت خود برنامه‌ریزی و اقداماتی را انجام دهند و لزومی ندارد که شهرداری خارج از وظیفه و رسالت خود بخواهد در سایر بخش‌ها نیز ورود پیدا کند.

وی افزود: ما متوجه نشدیم که آیا درآمد شهرداری باید صرف کارهای عمرانی، خدماتی و یا زیربنایی شود و یا در سایر حوزه‌ها باید این هزینه‌کردها انجام شود.

عضو شورای شهر اردبیل محدود بودن درآمدهای شهرداری را یادآور شد و ادامه داد: با این محدودیت منابع و درآمد شهرداری همین که بتواند کارهای روزمره خود را انجام داده، حقوق پرسنل و کارگرانش را به موقع پرداخت کند و بدهی به بار نیاورد خود جای قدردانی دارد و چنین حرکتی را باید مورد توجه قرار داد.

فروزان تصریح کرد: در حالی که شهرداری در پرداخت حق و حقوق کارگران، کارکنان و پیمانکاران خود با این وضعیت درآمدی با مشکلاتی جدی روبه‌رو است اما جالب اینجاست که در این وانفسای کسب درآمدها، چرا باید شهرداری بخشی از مبالغ خود را بخش کارهای غیراساسی بکند.

وی یادآور شد: در حالی که شهرداری 47 میلیارد تومان بدهی دارد چرا باید به دیگر نهادها و سازمان‌ها در اجرای برنامه‌هایشان کمک کرده  چه تضمینی وجود دارد که در مدت 6 ماه، 18 میلیون تومان به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم و در نهایت کار خروجی مشخصی نیز نداشته باشد.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: چه بهتر است به جای ورود به مسائل دیگری که ربطی به شورا و شهرداری ندارد شهرداری به وظیفه خود عمل کند تا ما شرمنده مردم در کارهای عمرانی و خدماتی نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.